Продавець Beauty магазин 24MALL.COM.UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
promo_banner

Заказы online принимаются круглосуточно, но сейчас мы не сможем с Вами связаться, т.к. по графику работы сегодня выходной. Ваш заказ будет обработан в ближайший рабочий день.

Beauty магазин 24Mall.com.ua
+380 (99) 330-55-05

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991" "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольору, розміру або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням". обміну/поверненню: парфумерно-косметичні вироби; засоби особистої гігієни; нижню білизну; дитячі товари; інструменти для манікюру та педикюру та ін. Ви можете повернути товар протягом 14 днів, якщо: товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 отримали товар неналежної якості; вміст посилки відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності чи упаковки); товар не був у вжитку та не має слідів використання; товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка; товар саме той, який продали наш магазин. Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий шлюб) - надішліть нам на електронну пошту 24Mall@ukr.net з позначкою «Повернення»: фотографію товару, де видно брак/дефект; фотографію упаковки. Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, інакше обмін/повернення товару неможливий. Після цього зв'яжеться з Вами наш менеджер для уточнення деталей. Кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення коштів відбувається до 2 робочих днів після отримання поверненого товару на склад. При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте придбання у присутності співробітника кур'єрської служби. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і якщо він вам не підходить, відмовитися. Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання чи пошкодження упаковки. Претензії на вигляд приймаються тільки в одержанні товару. Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, залишили поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам та Вашим очікуванням.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner